?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Mardi Gras Madness......

Today starts the craziness of Mardi Gras......I've been pulled out of retirement to work the opening shift today at Cats.....It was actually pretty fun how it happened (or atleast funny to me)....One of the other sign up girls put in her resignation a week or so ago.....I'm sitting at home that night and all of a sudden my phone BLOWS up with text messages.....Basically it was my old boss begging me to take atleast one if not more shifts to cover this girl who left....Of course I'm not gonna want to work alot but when he told me I'd be working opening with Tracy (my favorite EVA) I was won over!!! So yeah....gonna get some extra cash today......hopefully get alot of tips as well!!! Tracy and I always make bank on Mardi Gras!

Anywho....after work, Eric will be picking me up so we can go see the parade of Chewbaccus.....YES!!! A WOOKIE/STAR WARS/SCI FI MARDI GRAS PARADE!!!!! This is why i love New Orleans........I'm sooooo excited.....After that we will try to catch Bacchus and Endymion but I might poop out!

Monday--I'm not exactly sure what we are doing during the day....but Erin (my awesome friend from Baton Rouge) will be coming to stay over!!! SOOOO EXCITED!!!!

Tuesday-- Mardi Gras day will be spent in costume wandering the Quarter!!! Eric will be going as Bacchus and I will be a Maenad (not exactly like True Blood since I'm not gonna be part bull, eating people).....Erin will be a super combo of disney villians (Maleficent and Ursula combined into one costume)....We will be going down with Eric's Mom and his fairy-godfather Hank!!! Hank is gonna wear his "horny" costume....Basically ass-less chaps and a mesh shirt with horns sticking out of it! Can we say awesome!!!

I'm tired just thinking about all the awesomeness that will happen......

Comments

( 5 comments — Leave a comment )
sassette82
Mar. 7th, 2011 05:53 am (UTC)
Excellent!

I knew when I saw all the exclamation points and all caps this was going to be a happy post. haha.
avelone
Mar. 7th, 2011 02:23 pm (UTC)
=)............so when are you gonna come down to visit??? now that you have a working car!!!
teresafied
Mar. 8th, 2011 11:18 pm (UTC)
she could come the same time as me and we would have a parrrrr-tay!
teresafied
Mar. 8th, 2011 11:19 pm (UTC)
I am really excited to play the dance game on the wii, lol
sassette82
Mar. 9th, 2011 02:51 am (UTC)
I do have a working car now! And I don't have a long distance boyfriend I have to visit!!

When do you want me? I'm totally there!
( 5 comments — Leave a comment )

Latest Month

April 2012
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Page Summary

Powered by LiveJournal.com
Designed by Taichi Kaminogoya